0142552126 ? Wtf =='

Korang tgok No kat atas tuu . Tgok sampai mate korang masok HABOK tauu ? Pastu menjeritt dan bagi tahu aku . Baru bace yang seterusnya (;
*Huwarghhh :O
Yeahh , bagusss . Menepati peraturan . Sayang korang

Semalam tgh onlinee tetibee je ade mcj . Ohhh , no sesat lg . Cmni aku mcj dgn budak tkde perasaan dan hidong besaa tuu :

Hidong besa : Hye sayang .. Na couple ngan sy ta ?
Aku : Wtf ?
Hidong besa : Mak ai sombg nye.. lex a, men2 je td, name sape?
Aku : Entah k la bye
Hidong besa : La saba la.. Jum arh tman sy dluw..
Aku : Kau sape tetibe je
Hidong besa : Manusia la.. Saje je na knal2.. Hehe @
Aku : Oh igt binatang
Hidong besa : SmboNg glew dy , nih ! Cbew relex ..
Aku : Pegi la mati
Hidong besa : Mak jahat toi ! Rogol karang diam terus .. ckp2 tetek kaw besa tak ? Hehe
Aku : Weh bodoh . Mak bapak kau tk pena aja kau care beradap ek ? Ke prangai bapak kau cm kau ? Haha , sial betol kau ni babi . Shut the fuck up lah derr ! BODOH !*kakak aku rply
Hidong besa : Relex3 ! SabA la jum jumpe , bole ktew main jap.. Bole la , tmpat kaw ke tmpt ak, bpew ratUs kaw nak ? Ajak la member2 kaw ag..
Aku : Haha . Aku rase aku tahu doh sape kau (: Ayat kau aku cam . Hahahaha*kakak aku rply
Hidong besa : Hah ?sape ak.

Serius , BODOH gila mamat ni . Aku punn tahu kau ni sangap ekk ? Kalau dah tak tahan sangat kawin lerr . kan senang . Buat puas-2 . Ishh , ape nak jadi lerr laki zaman sekarang . And yang maki tuu kakak aku Intan sbb aku sebok mengonlinee . Thankss Along<3 Sayang kauu dohh ;D kau lah siblings terhebat . Awwhh

Andddddd aku dapat agak la kau ni sape . Sbb ayat kau , pehhh ! Setakat nak menguji aku baik tak payah la derr . Yeahh , dari ayat kau punn aku da tahu kau cuak kann ? Nampak sangat lerr tu kau . Tapi aku tk bole tuduhhh . Korang nk tahu sapee ? Jgn harap aku nk bagi tahuu

P/s : Smlm text Ajim . Yeahh , bole tahan la dia tuu . Best jugak text diaa :PP share-2 story dgn dia . And Ajim jgn kembang yekk bace blog ni . Ngeee ~