26 march 2012

26 March 2012

Yeyyyyyy ! Aku dengan Mat dah 3 bulan . Happy anniversary sayangg ♥ muahmuah ! Hehe . Semalam kankan ? Mat call aku . Wuuuuu , seronok . Aku mula-2 tak tahu apa motif dia call . Dia tanya aku bape minit lagi nak pukul 00.00 . Aku cakap lagi 10 minit cmtu .

Aku pun cm haa ? Kenapa tanya ann . Pastu sembang-2 . Dia tanya lagi bape minit pukul 12 ? Aku cakap 5 minit . Aku terpikir pikir , kenapa ekk ? Dannnnnnnnnnnn akhirnya aku tahu , rupanya malam tuh tepat pukul 00.00 genap 3 bulan aku dengan dia .

Ohh yeee , aku terkejotttt ! Sorryy bie , owg lupa ! Hahaha :p Bila dah pukul 00.01 tuh . Dia ucap anniversary . Lahhh apa lahh . Siap dia nyanyi-2 lagi . Then dia kata nak masuk mentor ? Masuk lah ! Wekkk ! Hahahaha perasan gila bie ni . Hehehee


27 march 2012

Esokk ? Yeee kenapa dengan esok ekk ? Pikirrrr-2 ! Haha . Esok birthday aku leww ! Wahhhh tuanyaaa ! Tapi tua lagi SIC . Hahaha kalau ikotkan aku lee yang masih bersekolah . Dengan Aiman . Aiman form 5 . So aku muda lagi . Muehehehe

Ehh kalau cakap bab hadiah ni . Aku dah dapat 2 hadiah . Dari bapak aku and kakak aku . Hadiah dia apa ? Nti-2 lah aku show . Yang pasti hadiah tuh aku yang pilih . Seronokkk ! Hehe .

Semalam kat tesco teman kakak aku jumpa AAN . AAN tanya kat aku nak apa ? Ambik jelaa . Eashhh tanak aku . Aku malu lee nak mintak ! Hehehehe pe lah . Dan aku jumpa adik dia Qis ! Yaa comelnyaa weyyy ! Hahaha dah lee time tgok tuh dia joget-2 .

Bila nak balik dia byebye aku . Comelnya ya rabbi . Hehe . Aku cubet pipi dia weyy . Gebuu , dah lah rambut perang gila . Ketot jee . Hehe

Ehhh ! K lah , nak story tuh jee . Kboiyeee ! :D