Done !

Wuhuuu assalamualaikum ! Exam baru jee habis tadi . Hekhek . Legaaa . Tak payah lah nak menghadap buku lepas sahur . Boley tidur terus . Hihihihi . Oky-2 , setahu aku isnin cuti . Sempena ap ek ? Hehe :3

Oky-2 , aku nak cerita pasal kat sekolah tadi . Pehh pagi-2 lagi dah kena denda . Dengan Sir Michael . Aku sebenarnya lepas jee habis perhimpunan aku teman si Pyqa dengan Iera dengan Ain . Banyoknyee . Hehe , teman dorang pergi tandas .

Pastu aku duduk luar tandas . Lama gila dorang , then aku masuk ajak naik kelas . Oky , kitorang pun pergi kelas . Lepas tuh . Dah sampai kelas tuh Sir dah masuk . Aduhhh mampuihh aku . Masuk-2 dalam kelas Sir suruh duduk depan . Then dia tanya aku yg jawap

Sir : Pergi mana ? 
Aku : Pergi tandas teman dorang .

Pastu dia kata apa ntah , tapi lawak ahh . Aku lupee apa ntah . Pastu Farah , Yunie dengan Syakila tak silap masuk lambat jugak . Then kitorang kena lah duduk kat luar kelas . Dah lah pengetua ada kat dataran . Ishhh-2 . 

Sir pun nak ambik gambar kitorang . Aikk ? Hahaha lawak dohh . Pastu dia ambuk ahh gambar kitorang . Pehh , aku mmg tak tengok ahh . Pandang tempat laen . Yang Syakira dah gelak-2 . Haha :p Tuhh lah . Kan dah kena . Laen kali taknak ah teman dorang pergi tandas kalau lepas tuh subjek BI . Hukhukhuk 

Urmm harini nak pergi bebuka dekat luar dengan kawan ramai-2 . Tak tahu lah pegi ke tak . Hurmm