Last Day :')


Uhukuhuk! Assalamualaikum . Woo last day skolah baru nak update blog kankan ? Kesian blog aku ni haa . Lama dah ditinggalkan . Hehehe . Okay aku sangat sedih bila tadi ialah last aku sekolah masa umur aku form4! Ohh sangat-2 sedih . Nangis lah sikit! Haha :p

Okayy stop lah menangis yee . Tadi mmg bestt sebab itew sembang dengan pakwe iteww! Haha tapi-3 itew malu . Zana and Iqmal sajee jee suruh aku maen mate dengan dia . Gilee malu btol aku tadi . Hahaha rasa mcm nak mati pun ade . Hehe 

Then , Si Mun ade rakam video aw . Ade ahh gambar aku , Zana tgh babai-2 . Mmg best video tuh . Kene kacau dgn deme , and maen-2 mate dgn Acap . Haha Tapiii dah terdelete . Feuwww sayangnya . Huwaa! Huwaa! Haha

And tadi balik dengan dia . Pastu dia belanja air . Igt nak beli air milo . Tgok mcm dah habis . Beli lah air bandung same dengan dia . Feuww best gilagila! Hahaha :$ dah lah kelas tingkat4 . Lambat gila lah sampai bawah . Tkpe senaman kan ? Haha

Mase tgh jalan-2 tuh . Dia ade kate aku pendek . Kfineeee! Hahahaha . Nk buat macam mana kan ? Hehe . jalan-2 lagi , beli air pesume . Nak masuk kat kawasan blog A . Dia cakap ILY . Aww malu ahh . Aku pun balas lah balik dengan malu-2 ann . Hehehehehe :3 so SWEET!

Oky-2 , dah-2 lah tuh cerita an . Hehe k byebye :*