School ,

Assalamualaikum kum kumm .

Ehh ? Hahaha . K bosan . Nak story pasal kat sekolah . Hmmmm , yeee harini cuti yeee . Negeri Perak jelaa yang cuti . Negara lain ? Blaa-2 , hahahaha

Bila cuti teringat pulak kat sekolah . Gosippp-2 ! Hehe dann mengacau orang dengan membaling pemadam yee . Sajeee , time tuh bosan lah kan . Pastu kenalah serang balik . Hahaha cm bodo jee aku dengan Zana mase tuhh :p

Pastu sembang-2 lah dengan Fazeera and Aien Pauji ! Hehe Fauzi lah . Sembang ape weyy ? Ade lah , hal pompan kott . Tapi masa sembang tuh si Aizat pasang telinga . Bapokkk kantoi lee sembang pe . Hahahahaha dorg kecoh jee .

Si Zana dah berair mate gelak-2 . Aku pun sama , haha . Gile malu ahh time tuh . Tahu lee kitorg suke curi-2 dengar ape kome sembang . Kome punya lagi power sembangnya ! Igt aku dgn Zana tak paham ke ? Hahahaha boooo :O

Oky-2 cukup-2 lah boo org yee . Aku sebenarnya malasss sangat nak sekolah sabtu ! Errrrr , dah lah ikot jadual hari khamis . Terpaksa dtg jugak lah weyy . Ade sej dengan math . Wuuu bahaya-2 . Hehe

Pasal koir ! Yaaa minggu depan jee bertanding . Cmne ni . Takot ahh . Mcm tak ready lagi jee . Kalau kalah malu , bertanding kat sekolah sendiri plak tuh . Hehe hmmm :\

Pleaseeee takottttt lah . Bieeeeeee titew takot lah . Hmmm :c *gedik xD Hmm k lah , aku tengah sedih ni . Kakak aku nak pergi dating , aku tak ikot . Homework banyak . Bukan ape , aku suke tangguh , hehehehe . K byebye !

Intan , Zahidah and me :) Kat depan rumah .