Rabu - Semalam

Assalamualaikum !

Gua update 2 post harini , hehe . Semalam pegi pasar malam dengan family . Sajee jalan-2 beli barang dapur , lauk pe sume . Lagipun aku nak beli protektor phone . Aku punya tuh dah hilang . Haritu lagi lah . Cari-2 , rupanya melekat kat bantal . Haiyaaaa terukk-2 . Masuk ni , dah banyak kali aku tuka protektor phone .

Okay sambung balik , tengah jalan jalan tuh terdengar orang panggil akak Najwa Latif . Omg ! Sape plak tuh ? Then aku nampak ade 3 budak cmtu ah , dia senyum-2 kat aku . Aku macam haa ? Aku tak kenal pun diorang .

Pastu banyak kali lah terserempak dengan budak-2 tuh . Dorang senyum-2 kat aku . Aku maluu leeee ! Hahaha boooo :p Dannn aku ternampak AAN . Dia nak jumpa mak titew sebab nak mintak kebenaran bawak Intan keluar .Hehe . Rasanya budak tuh form 1 kot kat sekolah aku . Adik aku yang kasi tahu .

Masa jalan nak balik tuh , ternampak mamat sorang ni . Dia pun tengah tengok aku . Aku macam kenal . Rupanya budak fb . Dia ex student SMKSI . Waktu dia form 5 , aku form 2 . Ohhh dia pun tengok aku macam kenal jee . Yee , gua Adah Monsterr lee . Hahahaha

Time jalan , dia ad usha belakang . Mybe dia nak kepastian ann . Dalam perjalanan nak pergi kereta tuh . Nampak budak yang panggil aku Najwa Latif . Dorng byebye aku . Hahaha lawak lee deme tuh . Aku pun byebye lah dorang balik , tak tahu lee nampak ke tak . Hihi :3

Ni semua punca dari budak koir tahun lepas lee . Heiii kome-2 , habis tersebar disebabkan korang . Hahahaha k . Tuh jee , bye !

 Me with my cat ! Strike si keding hehe . Dia dah jadi ibu sekarang . Ape yang bie aku wt tak taw k , Hahahahahaha :p