Hello ,

Assalamualaikum ! Wahh lamanya aku tak update blog ni . Huhuhu rindu-2 . Hehe . K aku update pun sebab Mat yang suruh . Yee dia mmg peminat setia blog gua . Hahahaha k perasann :p Tapi rasanya macam kenyataan . Haha



Kk aku nak cerita pasal ape ekk ? Ohh yaa . Hari selasa lepas aku dengan Mat anniversary 6 month . Woahhh setengah tahun dah kita kann ? Alhamdulillah :) Lama dah kita bersama . Kalau ikotkan dari darjah 6 lagi aku dengan dia . Tapiiii ada lah masalah sikit . Hehehe . Iloveyou :*

Dannn 28 hari khamis pulak parents kena datang sekolah untuk tengok keputusan anak-2 mereke yekk ? Hewhew . Aku memang ada gagal , sejarah jelaa . Then lepas parents datang , boleh lah balik . Huhuhu syiok doh . Aku balik awal . Aku suruh mak aku datang awal-2 . Hahaha :D

Aku rupanya periksa no 10 dalam kelas kalau ikot spm 2013 ann . Wajib lulus sejarah and bhs melayu . Rozana budak sebelah aku dapat no 2 dalam kelas . Woahhh ! Jealous sangat-2 . Hahaha tak acik :p hihihi

Oky-3 ! Dah nak cerita tuh jee . Sorry lah kalau bosan yekk ? Hehehe . K boiyee . Lebiuu