5 Day More ,

Assalamualaikum . Uhuk uhuk ! Kenapa dengan 5 hari lagi ? So tarikh dia 20 jun 2012 lah kan ? Ehemmmm , hari itu tuh ialah hari yang istimewa bagi Mat . Kenapa ? Eashh banyak pulak soalan yekk . Sebab hari tuh birthday dia . Uwwww tua tua tua ! Hahahaha :p

Present ? Wooo hahaha . Ntah lah . Dah beli ke ? Wooo hahaha . Kalau dah beli ke , belum beli ke , lantak lah kan ? Sebokk jee . Hihihi .


 Errr tengok lah markah kat atas tuh . Amat amat amat menyedihkan yee . Oky aku benciii sangat ! Kenapa lah sejarah aku tuh . Kacau jee . Kalau kau takde , mesti lulus kan ? Nampaknya aku kena lebih berusaha untuk sejarah ni . Iskkkk-2

Sampai bila lah nak gagal kan Adah kan ? Act ramai yang gagal dalam kelas aku . Disebabkan subjek sejarah . Ada juga yang gagal subjek lain . Sejarah-2 , kenapa kau wajib lulus bila tahun aku SPM ! Urghhhhhh .

Nak taknak kena terima jugak yang sejarah tuh harus , ehh bukan harus jee , wajib ! LULUS ! Hmmmm oky-2 . Exam pun no 17 . Sama dengan Aina Syazana tak silap . Dia bagi tahu no 17 juga . Hihihihi kita serupaa ~ Kita serupa ~

Andd taniah kat Zana yekk ? Sebab dia cek tadi , dapat no 3 dalam kelas . Fuyooo ! Power btoi . Hukhukhuk :0 K nak bagi tahu yang ada budak baru masuk . Sape ? Mad lah . Classmate aku tahun lepas . Wahaha boleh pulak masuk tahun ni . Dulu pindah dah .

K pape pun selamat datang kat 4KG2 kay Mad ? Bukan kilogram . Hahah tapi Kemanusiaan Gemilang :) k lah . Nak story tuh jee . Boiyeee :*